Ølfestivalledelsen

Landsbestyrelsens mål med udvalget

Udvalget har det overordnet ansvar for udvikling, planlægning og at lede afviklingen af Danske Ølentusiasters Ølfestival og er direkte budgetansvarlig.

 

Landsbestyrelsens rammer for udvalgets arbejde

Festivalledelsen består af 5-6 personer. Festivalkoordinatoren er udpeget af landsbestyrelsen, mens de øvrige udpeges af denne. Der kan ad hoc indhentes flere kompetencer i udvalget. Rie Sørensen er udpeget som Festivalkoordinator.

 

Til at bistå festivalledelsen udpeges et antal gruppeledere, der har det daglige praktiske ansvar for hvert område. Gruppeledere er udpeget af festivalkoordinatoren.

 

Festivalledelsen referer til en styregruppe bestående af landsformanden og den økonomiansvarlige fra Landsbestyrelsen, gennem festivalkoordinatoren.

Medlemmer

Rie Sørensen, Køge (Sekretariatet og festivalkoordinator)
Annette Nielsen, Roskilde (Frivilligansvarlig)
Carsten Buch, Rødovre (Logistik og afvikling)
Helene Withington, Helsingør (Sekretariatet, kommunikation og markedsføring)
Henrik Hulstrøm, Slagelse (Tykstrøm)
Signe Engell, Lejre (Medlemsservice/butik og markedsføring)
Michel Mandix, København (Medlemsservice og før-udstillercare)
Carsten Nielsen, Roskilde (beredskabs- og campingansvarlig)

Kontakt udvalget på festivalchef@ale.dk

Dette indhold er kun tilgængeligt for medlemmer

Noget på denne side vises kun for medlemmer. Ønsker du at læse videre, skal du være logget ind.